HJEM BLIV FRIVILLIG ARRANGEMENTER OM CREWET KONTAKT OS KALENDER FAQ LOGIN

BLIV JULECREWER på CIRKUS JUL

Cirkus Jul er vores nye skud på stammen, og vi glæder os helt vildt til at bygge det sammen med dig.

Inde i cirkusteltet sørger vi for en magisk julet virkusforestilling, hvor både Orla Frø-snapper, næsehornet Otto, Cirkeline, Mustafa fra Mustafas Kiosk og Vitello optræder i manegen. I smukt samspil med cirkusartister og skuespillere folder figurerne sig ud i cirkusnumre, rørende fortolkninger af kendte julesange og dans.

Cirkus Jul er oplevelsen, som hele familien kan samles om i julen. Læs mere på cirkusjul.dk

Udenfor teltet skaber vi en lige så magisk cirkusplads fyldt med jul, traditioner, hygge og forskellige aktiviteter for børn og voksne. Og det er her vi skal bruge en flok af ca. 25 frivillige hver eneste dag, til at hjælpe med billetter, salg, lager, få folk på plads i teltet, afholde aktiviteter, osv, osv , osv.

Fordi det hele er så nyt og der endnu er lang tid til vi starter forestillingerne, har vi ikke svaret på alle spørgsmål endnu. Men vi ved at vi vil gøre vores allerbedste for at give dig en skøn oplevelse som crewer, og skabe et fantastisk sammenhold og en enestående Cirkus Jul Kultur.

Rent praktisk ved vi dog at udgangspunktet er nogenlunde det samme som altid: Vi dækker din transport, vi sørger for mad og drikke på dine vagter, og vi tilbyder overnatning hvis du kommer langvejs fra og skal være med flere dage.

Så hvis du er frisk på at give en hånd med, enten til opbygning, forestillinger eller nedpakning, så tøv endelig ikke med at tilmelde dig. Vi vil så gerne have flest mulige med. Du kan se vagtplanen og mødetider her nedenfor og allernederst kan du tilmelde dig.

 

Hvis du har spørgsmål skal du endelig bare skrive til Gitte Valentin på giva@muskelsvindfonden.dk, så svarer jeg på det jeg kan og ellers finder jeg svaret.

Og indtil da kan du følge med på vores facebookside for Cirkus Jul Crewere: https://www.facebook.com/search/top/?q=cirkus%20jul%20crewere&epa=SEARCH_BOX

 

Vi glæder os til at se dig.

 

VAGTPLAN:

Uge 46 - København

Torsdag: 8-20 – Opbygning pladsen

Fredag: 8-20 – Opbygning pladsen

Lørdag: 8-20 – Opbygning pladsen

Søndag: 8-20 – Opbygning pladsen

 

Uge 47- København

Tirsdag: 13.00 – 20 – Forpremiere kl. 17.00

Onsdag: 14.30 – 20 – Forpremiere kl. 17.00

Torsdag: 14.30 - 20 – Premiere kl. 17.00

Fredag: 14.30 – 20 – Forestilling kl. 17.00

Lørdag: 10.00 – 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

Søndag: 10.00 – 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

 

Uge 48 - København

Onsdag: 14.30 – 20 – Forestilling kl. 17.00

Torsdag: 14.30 – 20 – Forestilling kl. 17.00

Fredag: 14.30 – 20 – Forestilling kl. 17.00

Lørdag: 10.00 – 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

Søndag: 10.00 – 22.00 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30 + nedpak af pladsen

 

 

Uge 49 København/Aarhus

Mandag: 8-20 – Nedpakning af telt - KBH

Tirsdag: 8-20 – Nedpakning af telt - KBH

Onsdag: 8-20 – Nedpakning af telt - KBH

Torsdag: 8-20 – Opbygning af pladsen - Aarhus

Fredag: 8-20 – Opbygning af pladsen - Aarhus

Lørdag: 8-20 – Opbygning af pladsen - Aarhus

Søndag: 8-20 – Opbygning af pladsen - Aarhus

 

Uge 50 - Aarhus

Torsdag: 13.00 – 20.00 – Forpremiere kl. 17.00

Fredag: 14.30 – 20.00 – Premiere kl. 17.00

Lørdag: 10.00 - 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

Søndag: 10.00 - 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

 

Uge 51 - Aarhus

Onsdag: 14.30-20.00 – Forestilling kl. 17.00

Torsdag: 14.30-20.00 – Forestilling kl. 17.00

Fredag: 14.30-20.00 – Forestilling kl. 17.00

Lørdag: 10.00 - 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

Søndag: 10.00 - 19.30 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

 

Uge 52 - Aarhus

Mandag: 10.00-20.00 – Forestilling kl. 12.30 og 16.30

Tirsdag: 8.00 – 20.00 – nedpak af pladsen

Onsdag: 8.00 – 13.00 - Nedpak

Torsdag: 8.00 – 13.00 - Nedpak

 

Du kan være frivillig i disse sektioner på Cirkus Jul

På Intern Service er vi 3-5 mennesker alt efter hvor mange gæster der er.

Vores opgave er at få "alt det bag kulisserne" til at køre. Vi er simpelthen et hold der servicerer de andre hold. 

Vores opgaver kunne fx være:

 - At levere varer fra lager til forpladsen

 - At tømme skraldespande

 - At reparere noget der er gået i stykker

 - At give en ekstra hånd hvis andre hold mangler (fx. popcornboden lige før forestilling)

 - At scannebilletter for gæster på vej ind i teltet

 - Gående salg inde i teltet (drikkevarer, lysdyr, etc)

Kort sagt hjælper vi med alt det vi kan, når vi kan. Så er du til et alsidigt job lidt mere bag kulisserne end de andre hold, hvor service til dine medfrivillige er det allervigtigste - så er det her holdet for dig.

På oplevelsesholdet er vi en lille gruppe af fire-seks personer.

Vi skal skabe oplevelser for alle vores gæster med smil og højt niveau af service.

Nogle eksempler kunne være

 - at få alle gæster med på at danse om det store juletræ

 - at lege gemmeleg i vores juletræsskov

 - at bemande kreative aktiviteter

 - at læse højt af børnebøger for mindre grupper børn

Vi kommer til at lave det der lige passer ind på dagen for at skabe de fedeste oplevelser for gæsterne - og som crewer er man mere end velkommen til selv at byde ind eller eksperimentere med underholdning, udklædning, lege osv.

Udover at skabe oplevelser, skal vi i den sidste halve time før forestillingen og i pauserne, hjælpe med gående salg i teltet, at seate gæsterne, måske lave popcorn og hvad der ellers lige er brug for.

Er du til gak og løjer, underholdning, udklædning, og elsker du at lave service og være tæt på gæsterne - Så er det her det perfekte hold for dig.

 

På popcornholdet er vi 4-6 personer alt efter hvor mange gæster der er.

Vores opgave er at få poppet nok popcorn til ALLE gæsterne på dagen og sælge dem. Når vi har allermest travlt får vi hjælp fra de andre på pladsen til at sælge og poppe, men ellers bruges dagen i popcornteltet med fokus på produktion og hyggeligt samvær.

Så er du til salg og service, effektiv produktion og kunne du tænke dig at blive en del af et lynhurtigt eksekverende pop-team, så er det her hold det rigtige for dig.

På salgsholdet skal vi naturligvis sælge :-)

Vi skal sælge merchandise og slush-ice (ja slush-ice selvom det er vinter - det vil børnåbenbart gerne have).

På holdet er vi 6-8 personer alt efter om det er en dag med mange eller få gæster. Vi bemander både en slush-ice bod og en merchandisebod. I Slush-ice sælger vi seje julebægre med økologisk slush-ice og i merchandise-boden sælger vi ca. ti forskellige specialudviklede merchandisevarer til Cirkus Jul.

Er du til hurtig og effektiv service, med masser af smil, og hurtig interaktion med væres gæster, så er det her hold lige noget for dig. Og selvfølgelig skal du også synes det er fedt at fylde varer op, producere slush-ice, slå papkasser sammen, og alt det praktiske der nu hører med :-)

×

Oprettelse som frivillig

If you do not have a Danish CPR (a Danish social security number) please send an email to crewet@muskelsvindfonden.dk and we will help you register
Hemmelig adresse
Hemmeligt telefonnummer Jeg giver mit samtykke til indhentning af straffe- og børne-attest via e-Boks med Nem-Id
Jeg acceptere Muskelsvindfondens persondatapolitik, som kan læses HER

× Avatar
Husk mig
Glemt password?

× Avatar

× Avatar
TAK fordi du har valgt at blive frivillig i Muskelsvindfonden - vi glæder os til at se dig på et af vores arrangementer!
Dette er din bekræftelse på at vi har registreret dine oplysninger - nu mangler vi blot politiets godkendelse af din straffeattest og din børneattest, får du modtager en velkomstmail fra os.

Straffeattest & Børneattest godkendelse - hvordan?
Du vil i løbet af den næste uges tid, modtage to mails i din e-Boks, ang. elektronisk samtykke, fra Rigspolitiet.
Du skal blot åbne disse to mails fra Rigspolitiet i din e-Boks og følge anvisningerne - derved giver du Muskelsvindfonden tilladelse til at modtage de nødvendige oplysninger.
Vær opmærksom på at begge samtykkeerklæringer skal godkendes af dig, før din ansøgning kan færdigbehandles.

OBS - Når du har godkendt begge henvendelser fra Rigspolitiet, vil du inden for få dage modtage en velkomstmail (tjek evt. dit spamfilter hvis du ikke har modtaget den senest en uge efter du har givet samtykke.)

Velkomstmailen indeholder dit personlige login samt kode, så du kan logge ind på Crewet.dk og tilmelde dig som frivillig på vores arrangementer.

Mens du venter:
-kan du evt. læse vores Frivillighedshåndbog som fortælle hvad det vil sige at være frivillig hos Muskelsvindfonden. Download den her: https://muskelsvindfonden.dk/crewet/frivillighedshaandbogen/
Vil du gerne læse mere om et specifikt arrangement kan læse turbøgerne for vores større arrangementer. Du kan downloade turbøgerne under punkt 9 i vores FAQ: https://muskelsvindfonden.dk/crewet/faq/

Find os på Facebook MSF Frivillighedskontoret er vores officielle gruppe: https://www.facebook.com/Frivillighedskontoret
Det Grønne Crew er vores frivilliges egen gruppe. Her kan du stille spørgsmål om alt omking vores arrangementer og få et lynhurtigt svar: https://www.facebook.com/groups/4955203005/?fref=ts
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på crewet@muskelsvindfonden.dk eller på telefon 8948 2222.

Endnu en gang en kæmpe tak til dig, fordi du har lyst til at være frivillig for Muskelsvindfonden.
×