TRIN 1: Udfyld dine personlige oplysninger.

For at kunne give dig den bedste oplevelse på vores arrangementer, kræver det at vi har dine personlige oplysninger. Dine oplysninger bliver naturligvis behandlet fortroligt.

Vi skal bruge dit personnummer for at vi kan sammenholde oplysninger med din straffe- og børneattest når vi får dem retur fra politiet. Derefter vil dit personnummer blive skjult fra os
Da meget at vores information kommer ud via e-mail er det vigtigt at vi har din e-mail adresse og du hele tiden sørger for at få den opdateret så vi kan kommunikere med dig
Adresse
Telefon *
Vi vil også gerne bede om din sko- og tøjstørrelse. Når du er på arrangement får du et antal t-shirts udleveret, som vi bestiller ud fra den størrelse du har angivet. Hvis du skal arbejde på scener eller på andre fysisk hårde funktioner, kræver det sikkerhedssko, som vi også stiller til rådighed. Både Tøjet og skoene er i almindelige størrelser, så angiv det du normalt bruger.
Pårørende
Vi vil også gerne bede om din sko- og tøjstørrelse. Når du er på arrangement får du et antal t-shirts udleveret, som vi bestiller ud fra den størrelse du har angivet. Hvis du skal arbejde på scener eller på andre fysisk hårde funktioner, kræver det sikkerhedssko, som vi også stiller til rådighed. Både Tøjet og skoene er i almindelige størrelser, så angiv det du normalt bruger.
Kørekort
Kompetencer
Kursus beviser
Kost information
Har du særlige kost hensyn, f.eks. at du ikke spiser svinekød eller har allergier overfor f.eks. nødder, citrus frugter m.m. vil vi gerne have kendskab til det, så vi kan tage højde for det
Helbreds information
For at vi kan gøre din oplevelse så god som muligt er det vigtigt at vi kender til sygdomme, hensyntagen eller handicap så vi kan hjælpe dig på bedste vis. Sidder du f.eks. i kørestol skal du ikke på et hold der bygger scene, har du ryg problemer skal du ikke på lager, hvis du har nogle psykiske lidelser vi skal tage højde for er dette også vigtigt for os at vide
Kun særligt udvalgte personer vil kunne se, hvad du har udfyldt her
Hvor har du hørt om os?
- Hvem ?
- Hvor ?
CIRKUS SUMMARUM

Som frivillig på Cirkus Summarum, bliver du en del af et stort fællesskab. Der er cirka 37 frivillige om dagen på cirkuspladsen, og alle frivillige arbejder hver dag sammen med hinanden, sammen med ansatte og sammen med cirkusartister for at få skabt verdens bedste cirkusforestilling. Læs mere her:

[cirkussummarum.dk]
GRØN KONCERT

En af vores væsentligste aktiviteter er medvirken på Grøn Koncert.

Her arbejder ca. 750 frivillige i uge 29 og 30. Du kan læse mere via linket herunder.

[groenkoncert.dk]
HVEM ER VI

På Frivillighedskontoret er vi 3 personer; Jacob Bostrup, Julia Naldal og Gitte Valentin Sørensen. Vores fornemste opgave er at få alle frivillige til at føle sig set, hørt og forstået.

Vi kører efter et årshjul med indsatsområder og koordinerer de mange opgaver der hører til, når så mange frivillige skal på landevejen gennem 3 måneder

FACEBOOK

Facebook bliver brugt som en vigtig del af kommunikationen mellem fonden og de frivillige.

[Crewet – Muskelsvindfonden]

Gruppen er for alle frivillige på tværs af alle arrangementer og for ansatte i fonden. Gruppen benyttes til, at man kan dele sine oplevelser, stille spørgsmål eller at fonden kan interagere eller komme med information til dig som frivillig.

Derudover findes flere forskellige grupper, hvor du kan finde mere information om de enkelte arrangementer. Du finder et link til grupperne under fanen ”kontakt”.

KONTAKT

Du er altid meget velkommen til at kontakte os på såvel email som på telefon.

Vores telefontider er mandag til torsdag kl. 9:00-15:00 og nummeret er 8948 2222.

Vores email er
[crewet@
muskelsvindfonden.dk]


Hvis du vil ringes op udenfor vores telefontid, kan du skrive det i en mail.